Friday 27 July 2018

KURSUS TEKNIKAL PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN GRED U32


25 Julai 2018. ILKKM IPOH. Kursus Teknikal Penolong Pegawai Perubatan telahdiadakan di Institut Latihan KKM Sultan Azlan Shah, UluKinta Perak selama tiga hari bermula pada 23 Julai 2018 hingga ke 25 Julai 2018.

Objektif mengadakan kursus ini adalah untuk memperkasa kualiti perkhidmatan dan penyeliaan PPP didalam memberi perkhidmatan di samping meningkatkan pengetahuan pengurusan, fungsi dan tanggungjawab sebagai penyelia yang berkaliber dengan ilmu setaraf dengan peranan dan tanggungjawab dalam melakukan tugasan yang diamanahkan.





Kursus ini dihadiri seramai 141 Penolong Pegawai Perubatan Gred U32 di seluruh Semenanjung Malaysia, 9 penceramah dari Lembaga Pembantu Perubatan dan 4 orang penceramah jemputan.





Program di mulai dengan slot Pelan Pembangunan Profesion Penolong Pegawai Perubatan (6P), Kod dan Etika, KPI, Credentialing, Pengurusan Sumber & Perjawatan dan Penempatan Wajib (PPW) & Emergency Medical rescue services (EMRS).


Dengan selesai kursus ini, pihak penganjur berharapsemua peserta dapat memanfaat segala lmu dan tunjuk ajar menjadi seorang pepimpinan yang baik di fasiliti masing-masing.











1 comment:

  1. Sands Casino | Sydney's Premier Entertainment and
    The 메리트카지노총판 Sands Hotel kadangpintar offers its guests a range of luxury amenities including a 24-hour front desk and a flat-screen TV. 샌즈카지노 A gaming area and a snack bar await

    ReplyDelete